Klacht: Voor 23:00 besteld morgen in huis? Niet dus.

op 26 juli 2013 over Replacedirect in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik had een nieuw batterijklepje nodig voor mijn telefoon, ik had een site gevonden waar het goedkoop was maar de levering zou 2 dagen duren. Toen kwam ik bij replacedirect. Hier zou ik hem de volgende dag nog ontvangen, dit is dus niet gebeurd.Ik had nog de klantenservice gemaild maar die zeiden alleen dat ik het pakketje al ontvangen had( Dit was 2 dagen daarna)en dat ik zo goed genoeg geïnformeerd was.
Ik vind als je zoiets op je site zet dat je er ook aan moet houden. En als het niet gebeurd dat je er als klant voor gecompenseerd wordt.

Verbetering van snelheid, en een compensatie voor mij.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Replacedirect over deze klacht.

4 jaren geleden - Ik heb Replacedirect een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Replacedirect in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Replacedirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Replacedirect

Heeft op 13 juli 2017 om 12:15 geantwoord

Beste,

We zien dat uw klacht uit 2013 nog altijd met de status \"openstaand\" terug te vinden is op Klacht.nl.
we hopen, en gaan er stiekem toch wel vanuit, dat het inmiddels toch wel al opgelost mag zijn, anderzijds vernemen we het vanzelfsprekend ook graag.

Graag zouden we u willen vragen te reageren. Liefst vernemen en zien we natuurlijk dat de status gewijzigd naar opgelost kan worden, maar anderzijds zullen we u alsnog zo goed mogelijk van dienst proberen te zijn. Hoe dan ook zullen we u voor uw reactie ten aller tijden belonen met een persoonlijke kortingscoupon t.w.v. 10%.

Bij voorbaat dank voor uw reactie!

Jaap
ReplaceDirect

Alle klachten die gemeld zijn door Dextho