Klacht: Volledige prijs, helft is niet toegankelijk tijdens regenachtige dag gisteren 22 mei 2022

op 23 mei 2021 over Efteling in de categorie Attractiepark

Ik ben absoluut zeer ontevreden over de Efteling. We hadden voor gisteren 4 kaarten gereserveerd, betaald en gisteren dus het park bezocht. Pas daar kwamen wij erachter dat je op de Efteling nergens naar binnen behalve toiletten en WINKELS door nog steeds die zogenaamde Coronaregels. Het regende gisteren verschrikkelijk en je kon in principe nergens schuilen behalve dus in de toiletten en winkels.

Mijn probleem is dat wanneer je als klant, die de Efteling meermalen per jaar bezoeken, je momenteel in principe direct naar de pagina van reservering gaat, slecht tot weinig wordt geïnformeerd aangaande de momentele Coronaregels maar uiteindelijk wel de 100% moet betalen terwijl je nog geen 50% geleverd krijgt. Maar je dus wel van harte welkom bent in hun winkels om nog meer geld aan de Efteling uit te geven.

Ik / wij komen al tientallen jaren bij de Efteling, alleen zo onprofessioneel / oplichterig heb ik hen nog niet eerder meegemaakt. Ik er is juridisch gezien de Efteling om ons minimaal 50% terug te betalen of anders ga ik zeer zeker overal mijn negatieve ervaring online plaatsen plus een juridische weg volgen om in ieder geval mijn kosten plus schadeclaim in te dienen.

Ik ben tevreden wanneer de Efteling contact met mij opneemt, mij een voorstel doet maar nog veel belangrijker, hun prijs aanpast (50%verlaagd) tot dat alles weer normaal is.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door koenraa_schippers