Klacht: volledig voor schut gezet door filiaal assistent en zijn medewerker

op 05 augustus 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Beste AH,

Ik ben net door twee van uw medewerkers bij de Ah to go op Schiphol plaza volledig voor schut gezet. Terwijl ik al onderweg naar vertrekhal 2 was (richting de roltrap) liepen uw 2 medewerkers blijkbaar achter mij aan. Loopt vervolgens uw (denk ik) filial manager helemaal tegen mij aan en zegt goedemorgen. Ik was me van nog geen kwaad bewust en zeg terwijl ik verder loop heel vriendelijk goedemorgen terug. Vervolgens begint hij in vrij luide stem tegen mij of ik met hem mee wil lopen. Op dat moment viel mij pas op dat deze meneer een blauw AH shirt droeg en begreep ik wat er nou eigenlijk gebeurde. Ik vroeg hem waarom ik met hem mee moest lopen. Zegt ie vervolgens weer ontzettend luid er is iets misgegaan met het afrekenen. Ik total ontzet geef aan dat ik notabene een bon heb. vraagt hij erg resoluut om deze te zien. Ik toonde hem de bon gelijk waarop hij deze inspecteerde en constateerde dat ik al mijn aankopen keurig heb afgerekend. zoals ik elke andere dag (want ik kom er elke dag) ook heb gedaan. Zegt hij oh dan is het wel goed. een fijne dag en loopt met zijn medewerker weer weg.

Ik snap dat er de dag ervoor een incident is geweest met iemand die zijn of haar aankopen niet had afgerekend. Desondanks was er naar mijn idee geen aanleiding om mij op enig moment te verdenken en zo onheus te behandelen. Ik voel mij echt voor schut gezet temidden van een hele groep mensen. Hij was Heel vreemd, door tegen mij aan te gaan lopen, vervolgens in erg luide stem zijn verdenkingen te bespreken (dit had discreter gekund) en dan ook nog geen excuses aan te bieden voor zijn vergissing.

Ik trek me dingen niet erg snel aan maar moet zeggen dat ik dit stuur omdat ik mij zo ontzet voel hierdoor. Kan me niet behoorlijk concentreren op mijn werk omdat ik mij afvraag of ik niet weer langs moet gaan om hem goed voor schut te zetten zoals hij dat bij mij deed.

Bij de AH to gozult u mij in elk geval niet meer als klant zien en mijn collega’s steunen mij hierin en zullen ook niet meer naar uw to go op Schiphol plaza gaan hierdoor.

Ik zou heel graag een excuses willen hiervoor. En u gewoon meegeven dat u uw medewerkers erop wijst zich met tact te gedragen als vertegenwoordigers van uw filiaal.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mjsbakboord