Klacht: Volledig geblokkeerd

op 21 februari 2018 over Instagram in de categorie Social Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben zonder dat ik het wist van Instagram verwijderd, alles is weg. Ik kan niet op een ander accoun inloggen en krijg de melding “er een een probleem met je verzoek”. Ik heb op een ander apparaat een nieuw account aan gemaakt en kan op mijn eigen telefoon niet inloggen en krijg weer deze melding (hetzelfde op mijn ipad), terwijl de internetbrowser het wel doet.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Gewenste Oplossing:

Zodra ik kan inloggen in mijn nieuwe of als het kan (wat ik niet verwacht) mijn oude account.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Instagram

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Instagram nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Laurenheckers