Klacht: volledig geautomatiseerd, geen persoonlijk contact.

op 14 mei 2020 over Online Betaalplatform in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

WAARDELOOS deze dienst van marktplaats…
ze doen helemaal niks buiten controleren of er een track and tracé gebruikt is en wat hiervan de status is. communicatie verloopt zéér moeizaam en dezefde vragen worden door het script meerdere malen herhaald. Triest dat iemand die misbruik maakt van het goede vertrouwen van een ander vervolgens beschermd wordt door het platform.
waardeloos, ik zal nooit meer kopen of verkopen met deze super slechte dienst

Gewenste Oplossing:

als er eens een keer normaal (en persoonlijk ipv geautomatiseerde uitvraagscripts) gecommuniceerd werd en vervolgens ook onderzoek gepleegd zou worden... dan zou ik tevreden zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online Betaalplatform

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online Betaalplatform nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]