Klacht: Volle bussen

op 25 november 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik stond in Breda op bushalte Vlaszak te wachten op een bus die naar avans reedt. Er kwamen 3 bussen die allemaal propvol zaten, resultaat: ik had geen bus. En helaas is onze wiskunde leraar zo dat je de les niet meer in komt wanneer je te laat bent.

Ik zou tevreden zijn wanneer er extra bussen worden geregeld, Rond het studenten spits uur.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 week geleden - Beste Thijswijnen, Niet leuk om te lezen dat alle 3 bussen waar je op stond te wachten, vol zaten. Begrijpelijk dat je er van baalt, helemaal als je vervolgens de wiskundeles niet meer in mag. Ik wil er graag melding van maken maar dan ontvang ik graag nog meer informatie van je: - Om welke buslijn gaat het? - Wat waren de vertrektijden van alle 3 de bussen vanaf halte Vlaszak? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Thijswijnen

5 dagen geleden - Het waren de volgende buslijnen: 627 08:31 326 08:39 11 08:24 Alle bussen hadden al vertraging en kwamen dus rond hetzelfde tijdstip aan.

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 28 november 2016 om 21:38 geantwoord

Goedenavond,

Ik heb antwoord gekregen vanuit de regio. Deze luidt: \"Met ingang van 11 december gaan vanuit de regio Breda diverse nieuwe schoolliners rechtstreeks naar de Avans hogeschool in Breda rijden. Zo worden de bussen tussen het Centraal Station, Vlaszak en Avans ontlast.\"

Hopelijk ervaar je vanaf 11 december dus verbetering.

^YZ
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Thijswijnen