Klacht: Volle bussen

Linde zwaans op 10 september 2021 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De buslijn 327 328 zitten s’ochtends rond 10 voor 8 en 8 uur echt super vol ( vanaf dongen) . Dit vind ik echt niet kunnen ivm de Corona regels . Iedereen staat op elkaar gedrukt?! Er moeten echt meer bussen rijden

Extra bussen inzetten

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 10 september 2021 om 13:33 geantwoord

Beste Linde zwaans,

In je reactie geef je aan dat de bussen van lijn 327 en 328 in de spits erg vol zijn. We kunnen ons voorstellen dat je hier dan contact over opneemt.

Nu de scholen weer zijn begonnen merken we inderdaad dat het weer drukker wordt in het openbaar vervoer. Alle lijnen rijden inmiddels weer dienstregeling zoals dat voor de zomer was, en op sommige plekken zetten we ook al meer materieel in als dat mogelijk is. Wel is het zo dat er binnen het ov geen 1,5 meter afstand meer gehouden hoeft te worden. Hier wordt dus ook niet op ingepland.

We zullen je reactie in ieder geval meenemen richting de regio. We monitoren dagelijks het aantal reizigers, dit wordt in de gaten gehouden door de chauffeurs en machinisten. En we nemen actie waar dat nodig is.

Heb je in de toekomst een vraag of een klacht? Neem dan contact op via Twitter @Arriva_NL of via onze Facebookpagina Arriva Nederland. Op arriva.nl vind je onze overige contactmogelijkheden.

Hillie
Arriva Klantenservice Medewerker

Linde zwaans

Heeft op 10 september 2021 om 13:35 geantwoord

Nee

Alle klachten die gemeld zijn door Linde zwaans