Klacht: Volle bus

op 19 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De bus lijn 335 (van Bolsward via Heerenveen naar Groningen) van 07:05 zit al verschijnende dagen achter elkaar vol. Er kunnen vanaf t station dan nog maar 2 of 3 mensen mee. Er worden ons extra bussen beloofd maar deze komen maar niet. Zo kom ik te laat op school en kan ik straks niet eens mn college halen.

Ik ben tevreden als er voor de lijn 335 richting Groningen extra bussen ingezet worden.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 19 september 2018 om 08:28 geantwoord

Beste Tessaadejong,

Ik heb het zojuist inderdaad van een afstand moeten toezien. Ontzettend balen ja. Deze lijn heeft onze volle aandacht. We sturen de meldingen over de volle bussen direct door naar de regio welke moeten gaan uitzoeken wanneer en op welke tijden er versterking mogelijk is.Wij kunnen zien dat chauffeurs meldingen maken als een bus te vol is en zij mensen moeten laten staan, zij zullen ook aangeven dat versterking wenselijk is. Het is wel zo dat er bussen en dus chauffeurs beschikbaar moeten zijn op dat moment, dan zul je denken, er lopen hier genoeg chauffeurs rond, maar deze zijn weer ingepland voor andere ritten. Deze lijn heeft onze aandacht en wij zijn er mee bezig. Ik zal jouw signaal wederom doorsturen zodat ze weten dat ook vandaag dit het geval was. Ik hoop oprecht dat je snel verbetering gaat opmerken. Excuses voor het ervaren ongemak.

Zoë
Medewerker Klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Tessaadejong