Klacht: Volksverlakkerij afgeprijsd dekbed

op 13 januari 2014 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

AH in Voorburg (Kon. Julianalaan). Er staat een groot bord: “dekbed van… voor €7,50. De kassa geeft €20,- euro aan en ik zei dat dit niet klopt. De jongen aan de kassa bellen naar de balie, die verwijzen hem door naar de servicebalie, daar neemt niemand op. Na een tijd wachten zelf naar de servicebalie gelopen. Jongen aldaar ging ook bellen maar weer geen gehoor. Jongen is de hele winkel doorgelopen en kwam toen vertellen dat er twee verschillende dekbedhoezen zijn, ik zei dat het over dekbedden gaat. Hij weer terug en eindelijk gevonden. Toen kwam hij met het dekbed en vertelde dat het een donzen was en de andere synthetisch voor €7,50 maar dat stond er niet bij en er waren er nog maar twee dus ook geen synthetische. Ik vind dit grote volksverlakkerij, al met al heb ik een kwartier staan wachten.

Dekbed voor geprijsd bedrag verkopen en niet de klant proberen op te lichten.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marjan Zaaiman