Klacht: Klacht over proeabonnement

Ari Luijben op 31 januari 2013 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een aantal weken geleden nam ik een proefabonnement op de Volkskrant. Levering vanaf 17 januari. Tot en 21 januari ontving ik niets. Daarna per post nl. Oude krant een dag te laat. Gebeld met lezersservice op bezorging post nl stop te zetten. Gisteren kreeg ik via post nl de krant van zaterdag, maandag en dinsdag. Volkskrant zegt dat ze uit logistieke gronden tien tot veertien dagen nodig hebben om de bezorging aan te sturen. Wij wonen in landgoed Driessen toch een nieuwbouw wijk ca zeven jaar oud met drieduizend inwoners. Zou niemand daar de Volkskrant lezen. Inmiddels het proefabonnement opgezegd. Ben benieuwd hoe lang ze daar over gaan doen. Overigens, ze hebben op de telefonische informatie een paar heel chagrijnige dames zitten.

Gewenste Oplossing:

Opzegging per mail bevestigen. Reeds afgeschreven geld retour.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkskrant

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkskrant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door