Klacht: Volkskrant wordt op de zaterdag nogal eens zonder bijlage bezorgd.

op 04 september 2016 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Driemaal in een kort tijdsbestek is de bijlage op zaterdag niet bezorgd. We hebben tweemaal op de zaterdag gereclameerd, maar dat heeft geen enkele zin. Men belooft beterschap en een vergoeding en daar blijft het bij. We krijgen de bijlage niet in de bus.
Wij zijn 80+. Wij willen geen online krant en geen vergoeding, maar de krant en bijlage op tijd in de bus.
We zijn al heel lang abonnee en in de loop der tijden hebben we dikwijls bezorgklachten gehad. We balen er nu van en overwegen serieus de krant op te zeggen. Dat hebben we een paar maanden geleden al een keer gedaan, maar we hebben ons toen laten overreden om het nog een keer te proberen.

De krant iedere dag op tijd in de brievenbus, maar dat is een utopie.

U zou misschien het distributie/bezorgkantoor iets steviger kunnen aanpakken (dat is, zoals U zult begrijpen, een ongevraagd welgemeend advies).

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkskrant

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkskrant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ben.esser