Klacht: Volkskrant niet bezorgd

op 06 juni 2016 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Ik wordt hier zó moe van: de ene dag komt de krant mooi op tijd, de andere dag te laat (na 7:30 als ik al naar mijn werk ben) en de volgende dag helemaal niet (ondanks de belofte dat deze een uur later zal worden bezorgd). De onzekerheid hierover is erg vervelend. En dan de mail die je krijgt als je een melding doet bij de Volkskrant: u kunt de krant digitaal lezen. Maar ik wil de krant niet digitaal lezen!! Ik start liefst elke ochtend op de bank met een puzzel uit de krant, en daarna blader ik de krant door in mijn eigen volgorde. Dat kan alledrie niet met de digitale krant: ik moet aan tafel gaat zitten (en eerst de computer opstarten), er staat geen puzzel in en je kan niet handig bladeren. Zoals gezegd: erg moe wordt ik er van. En dan moet de rest dag nog komen…

Ik ben tevreden als ik gewoon krijg waar ik voor betaal: de krant elke dag voor 7:30 in mijn brievenbus.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkskrant

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkskrant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nijmegenaar