Klacht: volkskrant

op 12 september 2016 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn krant wordt niet goed bezorgt, daar heb ik al een aantal keren over gebeld. nu wil ik de krant opzeggen en wordt ik van het kastje naar de muur getreurd. eerst bel ik de opzegt lijn dat duurt heel lang en laat me weten dat ik bij de bezorg lijn moet zijn om daar op te zeggen. Vervolgens zeggen die dat ze het niet kunnen opzeggen daarvoor moet ik naar de klachten lijn. Dit wekt zo veel ergernis op en dat is nog heel zwak uitgedrukt. Het is verschrikkelijk frustrerend om naar je brievenbus te lopen die leeg is en steeds te moeten bellen en dat lost er niets op. En schrap me uit het telefoon bestand en bel me niet voor nog een aanbieding.

Gewenste Oplossing:

Als u me niet meer belt voor een aanbieding.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkskrant

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkskrant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door reinhunink