Klacht: Volgende week gaan we op vakantie en de voorkeur, 2 naastelkaar gelegen kamers, is niet doorgegeven aan het resort. Klacht wordt niet serieus genomen door Arke. We moeten het zelf maar regellen met het hotel.

op 21 juli 2012 over Arke in de categorie Online Reisbureaus

Mijn vriend en ik hebben tegelijk elk een kamer met zeezicht geboekt in Turkije (Kardikale). Wel afzonderlijke boekingen aangezien ik op 28 juli vertrek met mijn zoon en mijn vriend op 31 juli met zijn zoon. Uit alles blijkt dat we gezamenlijk reizen, ook de terugreis is gezamenlijk. Zijn boekingsgegevens zijn naar mijn mailadres gestuurd, we hebben opvolgende boekingsnummers, mijn telefoonnummer staat in geval van bgg in de boeking van mijn vriend. Abusievelijk is zelfs het telefoonnummer van mijn oudste zoon in de optie vermeld wat later gecorrigeerd is. Ik kan dit allemaal aantonen
We attendeerden Arke op het feit dat nergens onze preferentie vermeld staat. De reactie: we moeten het zelf maar regelen met het hotel. Volstrekt belachelijk om de bal bij ons neer te leggen. Leuk: een vakantie met elk afzonderlijk een slaapkamer betrekken met kind. De kids zijn respectievelijk 13 en 14 jaar oud. Het is volstrekt onaaceptabel dat er een grote afstand tussen beide kamers is. Inmiddels heb ik een mail naar het hotel gestuurd maar daar wordt niet op gereageerd en de telefoon wordt aldaar niet opgenomen. Ik heb bij Arke aangegeven dat ik verwacht dat zij hun fout rechtzetten en dat er wellicht een hostess in de buurt van Turgutreis is die dit ter plekke deze week nog kan regelen. Maar niets van dat alles! Ze houden voet bij stuk. De voorpret van mn vakantie is door deze halstarrige en klantonvriendelijke houding al behoorlijk vergald.

2 2 persoonkamers naast elkaar met zeezicht

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arke in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arke een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arke

Heeft op 25 juli 2012 om 14:43 geantwoord

Wij hebben op 25 juli een schriftelijke reactie verstuurd per e-mail naar de klant. Arke, Afdeling Klantenservice

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Arke beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Hedwich