Klacht: Voet verbrand door stand bad en douchekop

op 01 oktober 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Als eerste viel op: vieze asbakken.
Niet heel vriendelijke baliemedewerkers. Plakkerige vloeren. Stof her en der. Veel vlekken op grond en meubelen.
Vanmorgen puntje bij paaltje verbrand onder de douche. Want douchekop hangt midden in bad (bad maakt heel veel geluid waardoor je bang bent erdoorheen te zakken). Buren gingen blijkbaar douchen waardoor het water bloedheet werd. Ik heb gegild want ik kon er niet uit! Ik gleed weg en kon mij nergens aan vastpakken!
Voet verbrand en erg geschrokken. Ik hoopte op een fijn verblijf/ weekend in jullie hotel.

Klacht erg serieus nemen geld terug en zeker schadevergoeding. Ik neem contact op met Consumentenbond etc! Want hier moet inspectie op! Smerig en gevaarlijk.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 12 april 2018 om 15:43 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw melding op de website www.klacht.nl.
Helaas is het niet haalbaar om op elke melding inhoudelijk in te gaan via deze website.
Wij zouden u echter wel heel graag verder willen helpen.
Daarom verzoeken wij u ook vriendelijk een e-mail te sturen naar ons Contact and Support Center via e-mail adres receptie@fletcher.nl.

Alvast bij voorbaat dank.

Team Fletcher Hotels

Alle klachten die gemeld zijn door AnnaJari