Klacht: Voel me misleid door aanbieding reis Suriname voor €540

op 21 februari 2017 over Erco Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Beste mensen,
Wat ik mee gemaakt hebt als klant gaat helemaal boven mijn pet,ik wil even mijn verhaal met u delen.
Ik samen met nog twee mensen wilden graag een reis boeken naar Suriname al direct kwamen we terecht bij ERCO reizen is gevestigd zowel in Den haag als in Rotterdam wij namen telefonisch contact op (9 februari 2017)en legde uit wat we wilden en aan de andere kant nam een meneer slechtsprekend nederlands vermoedelijk afkomstig uit india/pakistan we konden hem in iedergeval slecht verstaan we kregen te horen dat we een mailtje moesten sturen met onze paspoort gegevens goed dat hebben we dus gedaan,daarna was het een paar dagen stil we hoorden niets van ERCO reizen dus gingen we zelf even bellen en legde uit waarvoor belde en vroeg of ze ons mailtje hadden ontvangen ja dat hadden ze wel gezien maar nog niets mee gedaan het ging tenslotte om een aanbieding van € 540 p.p. dus er was haast geboden.na lang overleg werden we weer te woord gestaan en kregen te horen dat de aanbieding niet meer geldig was ,we konden wel een reis krijgen voor een andere prijs nl.€734, terwijl ze nog steeds adverteren op hun website geldigheids datum 17 februari 2017 voor de prijs van €540 wij gingen hier niet mee akkoord en wilden graag de eigenaar spreken, deze beloofde zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen om te kijken wat ze hier aan kunnen doen nou ik heb hierna heel veel mailtjes gestuurd werd nergens op gereageert, ik ben zo teleurgesteld in dit bedrijf ik voel me echt misleid vraag me af of dit gewoon kan.
Mensen ik wil u alleen waarschuwen als u in zee gaat met dit bedrijf zorg dat je alles goed op papier hebt. en kijk vooral uit voor de gladde praatjes van meneer.

Ik wil geen oplossing want blijkbaar vind deze bedrijf/organisatie zichzelf heel wat!! een klant meer of minder doet hem niets want mensen gaan toch bij hem boeken zo denkt hij.
Ik boek in ieder geval hier nooit meer!! ik heb inmiddels bij een ander reisbureau voor het zelfde prijs en datum kunnen boeken!! bedankt! Deluxereizen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door René Badal