Klacht: Voeg dekking tegen invoerrechten & belasting toe aan de bestelling

op 26 april 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb een bestelling gedaan bij Light in theorie box. Ook ik heb kosten betaald voor de dekking van invoerrechten. Nu krijg ik van dhl een bericht dat ik eerst invoerrechten moet betalen anders krijg ik mijn bestelling niet. dit heb ik gedaan 1 keer €52,48 en 1 keer €47,65(totaal €100,13) en dit geld wil ik terug vragen en kan niet vinden op de site hoe ik dit terug krijg

Ik ben tevreden als ik €100.13 vergoed krijg Door Lightinthebox.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 26 april 2016 om 20:27 geantwoord

GeachteHeer Bremmer,

Mochten er extra en/of invoerkosten ontstaan en de klant heeft zich verzekerd bij ons tegen deze kosten, zullen deze naderhand door ons terugbetaald worden, daar wij niet van te voren weten wat de douane en koeriersbedrijven in Nederland berekenen. Het weigeren van een bestelling heeft geen zin, want de koerier zal het product hoogstwaarschijnlijk niet terugsturen, Neemt u contact op met de koerier als u een bestelling geweigerd heeft, voordat zij uw bestelling vernietigen.

U kunt de aanvraag tot terugbetaling doen via onze klantenservice.
Wij adviseren u om zich in te loggen in uw account op een normale pc, want de gegevens zijn niet allemaal zichtbaar op sommige mobiele telefoons.

Hieronder nog even een link met de gebruiksaanwijzing hoe men contact opneemt met de klantenservice:

Mvrgr.

De klantenservice