Klacht: voedselvergiftiging oplichting door personeel

Ik heb op mijn vakantie in het hotel club paradiso een voedselvergiftiging opgelopen. Ik ben daar 24 uur opgenomen geweest in het ziekenhuis baskent universitesi alanya hastanesi. Met als gevolg dat ik 4 dagen heb kunnen genieten van de faciliteiten van Club Paradiso I.P.V.7. En we dus noodgedwongen ook eerder terug naar huis zijn gevlogen. Als of het allemaal nog niet erg genoeg was werden we vervolgens ook nog opgelicht door de reis leiding die ons 50 euro p.p. vroeg voor het om boeken van het retour ticket wat normaal 30 euro kost p.p.. Uiteindelijk was de reisleijder Handi Sastim ook nog vergeten ons in te boeken voor de bus reis naar antalya. Terwijl we all wel waren uitgecheked wouden ze ons gewoon laten staan we konden alleen mee als we 50 euro zouden betalen aan het bus personeel nood breekt wet dus hebben we het maar gedaan anders hadden we immers onze terug vlucht gemist. All met all is heel onze vakantie verpest en of dat nog niet erg genoeg was proberen ze er dan ook nog een slaatje uit te slaan ZEER ZEER SLECHT EN IN EN IN TRIEST !!!

terug gaaf van de verloren dagen en compensatie door het corendon personeel gemaakten-verzonnen kosten !

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 03 september 2012 om 09:55 geantwoord

Geachte heer / mevrouw,

Er is inmiddels een inhoudelijke reactie naar u verstuurd.

Corendon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Davey van Koolwijk Leander Srokowski