Klacht: Voedselvergiftiging en samonelvergiftiging opgelopen

op 29 juli 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Heb jullie een mail gestuurt en 10 gebeld maar alsmaar documenten kwijt !
werd gevraagd maar foto.s zogezegd en gedaan via mail .. maar niks meer gehoort .
Na diversen malen gebeld te hebben werd het ineen keer met spoed behandeld maar wat blijk . in alle documenten werd er niks gezegd of gevraagd om de verpakking op te sturen ! En nu willen jullie dus de fout niet herkenen maar wel uit colancie een bedrag geven. Ik accepteer dat dus echt niet . jullie verzekering geef aan dat ze dua niks zonder de verpakking van het vlees nika kunne doen maar het is wel leuk dat in alle mail dat jullie sturen NIET Staat .. Graag verpakking op sturen !!
Ik ben jullie zat en heb vanaf vandaag een advocaat in geschakeld en ga daar een maandag mee aan de slag want ik mijn dochter en zoon en 1 vriend en vriendin wel een voedsel ergiftiging opgelopen en ik nog eens een samonelevergiftiging , Kon 2 weken lang mijn winkel niet openen !!
Ik zal dan ook echt niet zomaar een schrikking accepteren !! Ben klaar met jullie !

Dat er een schadevergoeding kom voor alles . 2 weken mijn winkel niet kunnen opene wat denk je dat het kost . eem oppas voor mij kleinkind gehad omdat we niet eens meer uit bed konden ja kruipend !
Ik eis dat er een oplossing kom en heel snel !Ben al vanaf Maart bezig !
Il

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 07 augustus 2017 om 16:03 geantwoord

Heeft op 08 augustus 2017 om 04:41 geantwoord

Jullie zijn pure oplichters !!
Bedorven eten verkopen , en de klanten de schuld geven want ze kunnen niks bewijzen !!
Nou sorry maar mijn advocaat dit verder afhandelen

Alle klachten die gemeld zijn door biancabonora