Klacht: voedselverfiftiging

op 20 juli 2012 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nadat wij bij Ikea Haarlem hebben gegeten,is mijn moeder en ook mijn zoontje doodziek geworden.Zij hebben allebij hetzelfde gegeten…sate en een ijsje.Ik heb een andere maaltijd genomen,en had nergens last van.Door de enorme diaree en overgeven is mijn moeder onwel geworden.Ze zijn 2 dagen ziek geweest,arts gebeld en die bevestigde voedselvergiftiging,want buikgriep duurt langer.Dit is niet de eerste keer dat wij last hebben na het eten bij Ikea,wij hebben dit toen niet gemeld,maar nu loopt het de spuitgaten..uit!Voortaan denken wij wel na om bij Ikea te eten.

Komt u maar met een idee.Wij zijn goede klanten,en willen daar ook naar behandeld worden.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 04 augustus 2012 om 13:09 geantwoord

Wij vinden het belangrijk dat onze klanten bij ons eten geserveerd krijgen dat op een goede en veilige manier is bereid. IKEA hanteert met betrekking van de bereiding van het voedsel dan ook strenge hygiëne maatregelen. Wij voldoen aan de wet- en regelgeving op dit gebied en worden regelmatig gecontroleerd door de Voedsel en Waren Autoriteit. Wij vinden het vervelend dat deze klant klachten heeft ervaren na het eten in ons restaurant. Wij vinden het belangrijk dat wanneer klanten klachten hebben, zij direct contact met ons opnemen. Wij kunnen dan direct volgens onze routines controles uitvoeren en onderzoeken of het eten aanleiding kan zijn voor de klachten. Naar aanleiding van de melding op klacht.nl heeft de manager van ons restaurant persoonlijk contact opgenomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rosa56