Klacht: Vergeten opwaarderen

haajee op 21 oktober 2020 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zie e-mails uit 2010 a.u.b.

Hallo Sean

Kunt U me aangeven wáár dit nummer nu is ?

Wil er álles voor doen om het weer terug te krijgen.

Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone.

——– Oorspronkelijk bericht ——–
Van: Vodafone Klantenservice
Datum:24-10-2017 13:54 (GMT01:00)
Aan: xxxxxxxxxxxx
Cc:
Onderwerp: Consumer – Prepaid [Incident: 171024-000516]

Vodafone logo
Home | Contact | Inloggen
Antwoord op je e-mail Consumer – Prepaid
24/10/2017 13:54 Ons antwoord
Beste Henk,

Bedankt voor je e-mail.

Nummer
Je wil graag je oude nummer terug. Dat kan ik goed begrijpen. Het is inderdaad een erg mooi nummer. Ik controleerde dit voor je. Helaas is het nummer op dit moment niet beschikbaar voor ons.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te informeren.

Met vriendelijke groet,

Sean
Vodafone Online Feedback
24/10/2017 12:16 Reactie.
Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor je feedback!

We hebben je verzoek in behandeling genomen en zullen je binnen 5 werkdagen van antwoord voorzien.

Let op! Deze e-mail conversatie kun je niet terug zien in My Vodafone.

Met vriendelijke groet, Vodafone Klantenservice
24/10/2017 12:16 Uw vraag
Categorie : prepaid
Channel : Web Consumer
Aanhef : .
Naam : ……….
Mobiel : 31630293030
Telefoon : xxxxxxxx
E-mail : xxxxxxxxxxxx
Klantnummer :
Opmerking : Hallo Mevrouw / Mijnheer,

Heb een groot probleem.
Het gaat over het volgende.
Ik was in 2010 !!! op een lange vakantie in het buitenland, had/heb een Vodafone prepaid.
Was toen een aantal weken op een plaats waar geen !! verbinding was met een netwerk.
Mijn telefoon tegoed ben ik STOMWEG vergeten op te waarderen.
dus het nummer werd afgesloten !
Nu is dat verder niet zo erg, MAAR DIT WAS EEN PRACHTIG !! NUMMER, hier heb ik jaren daarvoor heel veel moeite voor moeten doen.
het nummer was : 06-30.29.30.30 Mooi heh !
Kaart nummer : 303.966.39
PUK Code was: xxxxxxx

Heb in het verleden in 2010,11,12,13…. etc al contact gehad met U.
Er werd verteld dat ik nog een aantal jaren moest wachten…. dan zal het kaartje weer vrij komen, dus wederom bij deze weer een poging.

Ik hoop ECHT dat U me nu wel verder op weg kunt helpen.

Gewenste Oplossing:

Mijn oude nummer terug a.u.b.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht haajee

2 jaren geleden - Is dit nu inmiddels mogelijk ?Henk

Reactie van de melder van de klacht haajee

2 weken geleden - Duurt wel erg erg lang toch !

Alle klachten die gemeld zijn door haajee