Mijn Klacht:
Al jaren ben ik trouwe klant bij Vodafone, en heb het grootste abo van red togheter. nu was het vorig jaar so dat wij een locatie erbij hebben waar geen internet was, een router gehaald. en vervolgens naar een winkel die vodafone producten verkoopt gegaan, en gevraagd om een extra kaart zodat we daarmee onze data konden gebruiken. dit kon volgens hen niet en moest een speciale data kaart zijn. ter goede trouw dit aangenomen en de kaart aangeschaft, verder geen uitleg gehad, kaartje moest erin en het zou werken. wel een abo van 20 euro per maand. na 2 dagen viel mijn internet weg, wat bleek de data was op. en keek ok de app een behoorlijk bedrag wat buiten de data gebruikt zou zijn. direct contact gezocht met Vodafone. die vertelde mij dat dit gewoon via het red togheter abo ook kon, en heb toen een extra kaart daar besteld. het abo zou geannuleerd worden. tot op de dag van vandaag is dit nog steeds niet gebeurd. gisteren was mijn normale abo, compleet geblokkeerd. (inmiddels wel weer vrij geschakeld na voor de 100ste keer het verhaal te hebben uitgelegd. begrip van de medewerkers krijg je wel echter de oplossing is er nog steeds niet). ik beroep mij hier op valse voorlichting vanuit filiaal, en heb hierdoor het recht het contract te ontbinden, dit was ook nog eens binnen 2 weken na dato gemeld. en wil dat dit betreffende abo wordt geannuleerd en de openstaande kosten wat ik door toedoen van valse voorlichting vanuit filiaal gecrediteerd worden. de data kaart ook direct verwijderd uit het apparaat en voorzien van de extra sim van de red togheter) je zou toch zeggen dat vodafone de verkopende partij goed instrueert. tevens de abo kosten moeten hierbij ook retour. totaal spreken we nu over een bedrag van €326.79. @vodafone doe hier nu eens iets mee.
Gewenste Oplossing:
volledige vergoeding van de openstaande posten en retour abo kosten. en annulering van dit betreffende abo.