Mijn Klacht:
Ik heb een red together voor 4 personen met een toestel besteld voor een kerst kado voor mijn dochter op 20 november , de toestel komt niet dus heb ik vodafone gebeld 100 keer iedere keer wacht ik op wacht lijst uren wacht ik en bezig met ze op telefoon en in de eend blijkbaar de toestel is gestolen door de post dus moet ik zelf verklaring maken en Cees openen heb ik all gedaan om hop mijn phone kom voor de kerst voor mijn dochter dus 2 dagen voor kerst ze zegen jij mag nieuwe phone bestellen maar het komt over 2 weken , heb ik gezegd ik moet him hebben voor de kerst , ze zeggen het kan niet dus heb ik gezegd dat ik wil niks meer met Vodafone ik ga stoppen met jullie ze zegen oké als de toestel niet gekomen betekent dat de abonnement is niet door gegaan oké , nu wil ik bij kpn gaan , dan Vodafone zeggen dat mijn abonnement is verlengd voor 2 jaar ik kan niet weg , dus ik kreeg mijn toestel niet en mijn kinderen kreeg de kerst kado niet en ook ik mag niet andere abonnement namen bij andere bedrijf, ze zeggen mag allen de nummer met toestel naar andere bedrijf maar de rest van mijn 4 abonnementen mag niet voor 2 jaar toen in beginning ze hebben gezegd is all together de 4 abonnementen dus als 1 stop stop all , ik heb Her een klacht gedaan over dat en Vodafone zeggen contact Ons ik bel ze ieder week 4 of 5 keer een uren wachten op wacht lijst ze bel nooit terug , dus ik wil met mijn familie naar andere bedrijf ik wil niet meer bij Vodafone dus ik ben klaar me a.u.b. ik wil niks meer met jullie , ik laat ook dat niet voor niks laten gaan all mijn tijd en de gezeur en missing kado voor mijn kinderen , nu heb ik gebeld . En ze willen niks doen met dat mijn dus ik heb gezegd als ik moet blijven dan mijn oplossing dat jullie me laten gaan naar andere bedrijf of goed upgrade voor aan beter phone voor mijn kind na wat jullie hebben gedaan met ze in de kerst kado , en dat wil ze ook niet doen dus na 2 en half month bezig en probleem door Vodafone ze willen niks doen ik moet blijven en mag niet naar andere bedrijf en kreeg niks voor all this problem ( echt klaar mee ) als dat niet Here gefixt ga ik naar de rechtbank voor dat
Gewenste Oplossing:
Laat me gaan naar andere phone bedrijf of upgrade voor mijn toestel imp van iPhone 15 iPhone 15 pro