Klacht: Service medewerkers filiaal Den Helder slecht en vernederend naar de klant toe.

Mariette van Veen op 13 juli 2023 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Gisteren nog in het filiaal Den Helder geweest over het verlengen van abonnement. Kon vandaag in eerste instantie niet eens binnenkomen omdat er aan de voordeur werd gewerkt. Sommige mensen die er al stonden werden door medewerkers die achterin de zaak stonden weggeschreeuwd, kom later maar terug. Dit is het fatsoen van Vodafone? We mochten toch naar binnen van diegene die bezig was met werk aan de voordeur, wordt er weer naar ons geschreeuwd dat het niet de bedoeling is dat we binnenkomen. Dit is de manier hoe medewerkers van Vodafone met klanten omgaan? Ik kom mijn abonnement verlengen voor een Fold waar ik meer dan 700 euro voor moet bijbetalen. Waarom zo onbeschoft? Waarom hebben jullie mensen in dienst die klanten zo onbeschoft en minderwaardig behandelen door naar ze te schreeuwen dat ze niet binnen mogen komen? Wees blij met de klanten/bezoekers en laat ze gewoon binnenkomen. Het werk kan even gestopt worden zodat je klanten kunt helpen. Of is de klant niet belangrijk genoeg voor Vodafone? Typisch gedrag van medewerkers uit deze regio? Ja !

Dit heeft niets te maken met hoe je de medewerkers opleidt maar meer met het fatsoen van de medewerkers. Aanname beleid aanpassen en personeel met meer fatsoen aannemen?

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mariette van Veen