Klacht: Onterechte negatief BKR

Nadia op 12 juli 2023 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Geachte heer, mevrouw.

Vorig jaar 2022 in januari heb ik een toestel via klantenservice besteld. Toen bleek dat de bestelling niet correct was waardoor ik het meerdere keren telefonisch probeerde op te lossen. Het was toch elke keer niet opgelost waardoor ik besloot het abonnement te beëindigen. Eind maart heb ik mijn abonnement beëindigd en 21 april het gehele bedrag in een keer betaald, dat was €1186,84 en op 17 mei was er nog een laatste afschrijving van €57,52. Ik heb een bericht ontvangen dat hiermee het abonnement is beëindigd. Helaas werd van mijn rekening toch elke maand afgeschreven voor de toestel die ik al heb betaald. Na 4 maanden constant te hebben gebeld was het eindelijk opgelost.
Maar later bleek dat ik nog sta ingeschreven bij BKR, na weer heel veel gebeld te hebben, heb ik het opgelost.
Op dit moment ben ik bezig om credit te nemen maar helaas bleek dat mijn BKR negatief is, dat is niet correct en ik heb alles op tijd betaald en nooit een achterstand gehad.

Ik zou graag willen dat jullie dit netjes oplossen.

Ik hoor graag z.s.m. een antwoord en oplossing van jullie.

Nadia Senyk.

Nog geen oplossing Vodafone is niet bereikbaar

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nadia