Klacht: Onbesteld en ongewenst mobiel telefoon apparaat voor de deur gelegd

op 18 juni 2020 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Op 19 Mei 2020 is bij ons adres in Den Haag een telefoon voor de deur gelegd. Wij bevonden (en bevinden ons nog steeds) in Frankrijk waar wij wonen.
Deze telefoon is door ons niet besteld en niet gewenst. Een order hiervoor kan niet door Vodafone worden geproduceerd. De telefoon is achtergelaten en er is door niemand voor ontvangst getekend.
Wij ontvingen bericht dat er een telefoon bij ons voor de deur lag van vrienden die hem in huis gebracht hebben. Ik heb hiervan melding gemaakt bij Vodafone. Verdere actie van onze kant kan niet plaats vinden vóór november wanneer wij terug zijn in Nederland.
Tijdens mijn gesprek met de klantenservice is mij verzekerd dat Door Vodafone geen actie ondernomen zou worden totdat wij terug waren.
Op 16 juni j.l. is door Vodafone een bedrag van 627,78 Euro van onze rekening afgeschreven. Dit bedrag heb ik vandaag laten terugstorten.
Ik heb grote moeite met dit soort onbetrouwbare bedrijven en ben benieuwd of hier iets aan gedaan kan worden.
Hugo Burgerhout
(Uiteraard kan alles door mij gedocumenteerd worden)

Ik wil dat er geen afschrijvingen meer plaats vinden, dat In november de telefoon bij ons in Den Haag wordt afgehaald.
Als Vodafone zou volharden eis ik een schriftelijk door ons ondertekende bestelling alsmede een door ons getekend bewijs van ontvangst.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hugo tine