Klacht: Geen oplossing geboden voor vervangende SIM kaart bij gestolen telefoon

Andrea d Ancona op 25 augustus 2023 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

nadat de mobiele telefoon van mijn schoonmoeder is gestolen meerdere malen tel. contact met Vodafone
18-8: na 1 1/2 uur overleg met een andere afdeling – verbinding verbroken. Vodafone heeft geen poging gedaan om mij opnieuw te bereiken
22-08-23 wederom gebeld – er zou met spoed een SIM kaart worden opgestuurd – nooit aangekomen
24-08-23 wederom gebeld – 1e collega moest overleggen en ja hoor ik kwam weer voor in de rij terecht – niet geholpen

Klacht:
– Vodafone leest braaf het script op het scherm maar luistert niet naar de klant Voorbeeld: het heeft niet zo veel zin om een sms controle te sturen naar een telefoon die is gestolen
– Vodafone houdt of kan alle informatie van vorige contactmomenten en afspraken nergens vinden – eerst een sms vertificatie naar een nummer wat niet meer bestaat want gestolen
– klant wordt niet teruggebeld of doorverbonden naar een leidinggevende, standaard antwoord ga maar naar de winkel met een slecht ter been zijnde oudere
– via messenger gebrobeerd contact te leggen, erg druk nog steeds geen antwoord.

Voorstel gedaan aan Vodafone om een vervangende SIM kaart op te sturen - controle identieit aan de deur

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Andrea d Ancona