Klacht: Case afgewezen Vodafone verzekering door misleiding klantenservice medewerker.

op 27 juni 2020 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

op 29-05-2020 is mijn telefoon kapot gegaan, touchscreen stopte ermee voor de rest was de telefoon altijd in een hoesje en zo goed als nieuw. Ik ging gelijk met Vodafone klantenservice bellen. Mevrouw gaf aan dat mijn toestel nog binnen de garantieperiode valt dus ik hoef nergens een melding te maken van een schade. Zij gaan dit door zetten naar de desbetreffende afdeling en het bedrijf (Dynafix) zou hem op komen halen de volgende dag. Op 30-05-2020 hebben ze mijn telefoon opgehaald om hem te repareren.

Tot mijn verbazing kreeg ik op 08-06-2020 een mail dat mijn toestel buiten de garantieperiode valt en ik een prijsopgave kreeg met bijna €400,-.

Gelijk aan de telefoon en bellen met Vodafone. In eerste instantie verwezen zij mij door naar Dynafix dus dat deed ik ook en heb hun gebeld en zij verwezen mij weer naar Vodafone. Ik weer bellen met Vodafone en kreeg als antwoord dat er niets meer mogelijk was. Toen ik aangaf dat de toestel op die dag 29-05 nog steeds verzeker was gaven ze aan dat dit niet geval is want het toestel is pas 30-05 opgehaald en vanaf die datum gaat het in. Mijn inziens gaat het in vanaf de melding van het defect. Natuurlijk ging ik hier niet akkoord mee en opeens was de verbinding verbroken. Ik nogmaals bellen maar kreeg weer iemand anders aan de telefoon, helaas had de vorige medewerker nergens noties van gemaakt dus ik moest nogmaals me verhaal doen. Deze keer had ik het gevoel dat mevrouw mij begreep want ze vond dat ik in mijn recht sta en hier gewoon recht op heb dus zij zou hier een case van aanmaken in een ander systeem die sneller is en ik zou binnen 48uur een antwoord krijgen en een bevestiging mail dat de case is aangemaakt.

Jaaa jaaa, niks in me mailbox en heb ik op 10-06-2020 weer contact gezocht. Deze keer via Online chat op hun website want daar ga je er vanuit dat niets verkeerds gaat en ik alles zwart op wit wilde hebben.

Blijkbaar was er weer geen case aangemaakt.. Gelukkig heeft deze online chat wel geholpen want na lange chats is de case toch aangemaakt.

Op 11 juni 2020 heb ik mijn rekening moeten wijzigen en dit kon ik niet zelf dus heb ik weer hulp gevraagd via de chat. Dit was ook goed geregeld verder. Aan het einde vroeg de klantenservice medewerker of hij mij nog ergens mee kan helpen waar ik Jaaa op antwoordde en ik vroeg hem wat de status is van mijn case want ik kan zelf niets terug zien. Als antwoord kreeg ik ogenblikje ik kom zo bij je terug geloof het of niet maar niemand meer terug gekomen want de chat was verdwenen… Gelukkig heb ik alle chats op kunnen opslaan indien het nodig zal zijn.

Op 12-06-2020 heb ik weer contact gezocht met Vodafone, echter deze keer via Facebook messenger in de hoop dat het deze keer wel lukt. Op 17-06-2020 kreeg ik een mail dat mijn case is afgesloten zonder reden. Blijkbaar was daar iets fout gegaan en moest de case weer opgestart worden….

Op 24-06-2020 kreeg ik een mail van Vodafone dat ze mijn toestel niet gaan repareren omdat het buiten de garantieperiode valt… en nu geven ze mij de schuld dat de telefoon niet op de juiste manier is aangemeld ter reparatie.

Is hier wellicht iemand die me kan helpen? Ik heb alle chats geluidopname van de medewerker die aangaf dat ik hier wel recht op heb…

ik hoop dat iemand mij hierin kan helpen!

Toestel valt binnen de verzekering datum. Toestel hoort netjes gerepareerd te worden.
Ik ben 13 jaar trouwe klant bij Vodafone met hele hoge rekeningen. Maar hoe ze het nu regelen en mij misleiden is absurd voor woorden.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tomekje