Mijn Klacht:
Heb een betalingsregeling getroffen met vodafone over een achterstallige betaling. Ik ben gestart met budgetbeheer bij de gemeente die dus mijn huidige facturen overmaakt totdat ik al mijn financien op orde heb nu had ik deze regeling nog lopen dus zou ik deze zelf oplossen. Ontvang ik op 11 februari een mailtje dat mijn betalingsregeling of mijn huidige factuur niet betaald was. Dus ik het bedrag van de regeling overgemaakt en mijn budgetbeheercoach geïnformeerd en die heeft mijn maandfactuur overgemaakt. Allemaal binnen 7 dagen die ik had zoals vodafone aangeeft in hun mail. Krijg ik vandaag een sms dat de regeling is komen te vervallen hoewel ik wel gedaan heb wat ze gevraagd hebben. Dus ik de chat in waar er eigenlijk word gezegt je zoekt het maar uit betalingsregeling is komen te vervallen en hou je sms maar in de gaten.
Beetje schandalig dit en vodafone is aan het eind van het contract mij als klant kwijt
Gewenste Oplossing:
Betalingsregeling hervatten