Mijn Klacht:
Sinds maart 2020 ben ik vanaf abonnement van Vodafone overgestapt in ook bij Vodafone een red together samen met mijn man en dochter. Zij krijgen het blijkbaar maar niet voor elkaar dat ik gebruik kan maken van de bundel dus krijg ik iedere maand tegemoetkoming zodat ik wel kan internetten buiten de deur. Nu sinds 3 maanden kunnen ook de andere 2 nummers geen gebruik meer maken van de databundel en hebben we dus iedere keer buiten bundel kosten terwijl we betalen voor 200gb. Wordt wel weer gecorrigeerd met credit, maar het probleem oplossen is niet mogelijk blijkbaar. Nu vandaag alle facturen op een rijtje gezet en kom ik erachter dat er ook teveel abonnementskosten in rekening worden gebracht. Niet eerder gezien ivm de credit nota’s die verrekend werden.
Gewenste Oplossing:
Ben al tevreden als we gebruik maken alledrie van de bundel en niet elke maand moeten bellen omdat de rekening weer gedeeltelijk gecrediteerd word. Heel veel vraag ik niet alleen dat rekening klopt en gebruik kunnen maken van waar ik voor betaal.
