Mijn Klacht:
Normaal heb ik een abonnement waar 500mb in zit. Normaal verbruik ik niet meer dan 200-300mb. Opeens krijg ik nu een rekening dat ik 1300mb zou hebben verbruikt en wordt er 100 euro extra afgeschreven. Ik weet zeker dat ik niks van internet gebruikt heb. Een vriend van mij heeft precies hetzelfde abonnement bij Vodafone en heeft vorige maand ook precies hetzelfde meegemaakt.
Wat kan ik hieraan doen? Als consument trek je altijd aan het kortste eind..
stuur vraag do
Gewenste Oplossing:
Als dit probleem is opgelost. Ik ben niet de enige die uit het niets wordt gedwongen een overschrijding van het datalimiet te betalen, terwijl dat niet het geval is.

