Klacht: vocht tussen oven combi deur

op 12 juli 2017 over Zanussi in de categorie Electronica - Wasmachines

Er zit veel vocht tussen glas combi oven deur zanussi.
Zoveel dat het eronderuit loopt.
Het is net iets ouder dan 2 jaar dus net uit de garantie en na contact met Zanussi(elektrolux) krijg je een transactie aangeboden van € 185.
En dit terwijl het gewoon een fabrikage fout is omdat van binneste ruitje de lijm (te snel !!)loslaat

Als onderdeel vergoed word a €135

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Zanussi over deze klacht.

Bericht van Zanussi

1 maand geleden - Geachte heer Huntink, Dank voor uw bericht. Omdat uw apparaat buiten de garantie valt, berekenen wij kosten voor reparaties. Bij wijze van uitzondering zijn wij bereid de reparatie aan te bieden voor €80,00. Indien u hier akkoord mee gaat kunt u contact opnemen met ons via 0172 468 172. Als u referentienummer 348341045 noemt, kunnen mijn collega's zien dat ik dit met u heb besproken. Met vriendelijke groet, Iris Zanussi

Reactie van de melder van de klacht huntink

1 maand geleden - Jammer dat dit bij de eerste keer dat ik contact met zanussi (elektrolux) opnam.Zoals ik al eerder zei heb na het 1e aanbod zelf nieuwe binnendeur besteld a135€ bij zanussi en erin gezet. Maar bij dit aanbod waar ik zelf 80€ moet bijleggen kom ik op het originele onderdeel 55 € tekort.Dit zou u me dan mooi als korting kunnen terugstrorten(ik heb bon onderdeel en aankoopbon combi die ik u kan doen toekomen) Mvrgr J.Huntink

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Zanussi in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht huntink

1 dag geleden - Jammer dat na mijn antwoord ik geen reactie meer krijg.Maar zoals zo vaak zijn bedrijven bij financiele afwikkeling niet meer thuis. Als dit zo is dan gaat bij mijn volgende keuken de voorkeur voor de combi oven naar een Siemens(hopen dat die beter van kwaliteit is) Bedankt Zanussi/aeg/elektrolux

Alle klachten die gemeld zijn door huntink