Klacht: Vocht schade

op 02 juli 2012 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn iphone deed op het een of andere moment niets meer, gsm afgeleverd bij de tmobile store en het euvel uitgelegd. Deze is vervolgens opgestuurd naar DYNAFIX, en zoals de vele verhalen op het WWW vermelden werd vocht schade geconstateerd. Dit terwijl de GSM nooit in contact is geweest met vocht. Toen vertelde de klantenservice mij dat het door condence komt of door de luchtvochtigheid, zo lust er nog 1000, wat een verhaal. Zoals de verhalen aangeven op het net word bij een second opinion geen vocht schade gecontateerd en werd de gsm gewoon vergoed. Als ze geen oorzaak vinden roepen ze maar dat het om vocht schade gaat en krijg je een standaard brief via de mail toegestuurd.

Gewenste Oplossing:

Aangezien de iphone 5 maanden oud was verwacht ik kosteloos een nieuw toestel, of een second opinion bij een apple store.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 10 januari 2013 om 15:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Voor meer informatie over vochtschade verwijzen wij u naar onze website : https://web.dynafix.com/nieuws/11/vochtschade-informatie

Met vriendelijke groeten,

Dynafix wecare team

Alle klachten die gemeld zijn door wim pronk