Klacht: vocht in het werkblad gekomen

op 14 januari 2014 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

We hebben eind eind 2012 onze hele beneden verdieping verbouwd. Hierbij ook een nieuwe keuken. Begin vorig jaar hield onze kookplaat ermee op en daarvoor uiteraard aangeklopt bij Ikea Er kwam een monteurdie eigenlijk vond dat het aan de samenstellings keuze lag, Ikea was het hier niet mee eens en heeft het netjes opgelost. Helaas is het nu zo dat er vocht in ons maatwerk werkblad zit en baal ik verschrikkelijk.. Het blad zal waarschijnlijk vervangen moeten worden maar alles is net helemaal netjes en je kunt erop wachten dat er dan door het loshalen enz weer iets anders kapot gaat wat dan niet onder garantie valt.. Maar eerst maar eens de klacht proberen te melden, net 40 minuten in de wacht gestaan om mn verhaal te kunnen doen en te vragen “hoe nu verder” geen fijn begin en ik vrees nu al voor mijn telefoon rekening..

Ik ben bang, een nieuw blad..

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 16 januari 2014 om 16:45 geantwoord

Naar aanleiding van deze melding hebben wij telefonisch contact opgenomen met de klant. Al snel in het gesprek werd duidelijk dat de klant eerder vandaag ook contact met IKEA heeft gehad, en dat er om meer informatie is gevraagd zoals foto's, kassabongegevens en een omschrijving van de melding. Zodra deze door ons zijn ontvangen gaan wij de melding in behandeling nemen en komen hier zo spoedig mogelijk bij de klant op terug. IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door lemorola