Klacht: Vocht in display.

op 25 november 2016 over Stella Fietsen in Nunspeet in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In Augustus 2014 heb ik een Vicenca e bike bij Stella gekocht. Nadat ik met mijn fiets in de regen gefietst heb, wat ik niet zo vaak doe, bleek ’s avonds dat de display niet meer goed werkte. De display gaf aan dat de accu leeg was terwijl hij overdag nog aangaf vol te zijn. De volgende dag naar Stella in Nunspaat gebeld, de klacht voor gelegd. Een week later is er een monteur gekomen en heeft een nieuwe display geplaatst omdat er vocht in de display zit. Kosten €135.00, niet mis. Valt net buiten de garantie van 2 jaar, ik hoop daarom dat Stellafietsen met mij naar een tevreden oplossing wil zoeken. Want ik vind namelijk dat dit toch niet mag gebeuren, men moet toch gewoon in de regen kunnen fietsen zonder bang te zijn dat je display vocht binnen krijgt en niet meer functioneert. Wordt dan steeds wel een hele dure grap om iedere keer een nieuwe display te moeten laten monteren. Garantie van de nieuwe display is maar 3 maanden.
Mevr. Brem, Zwolle.

Gewenste Oplossing:

Garantie op de display omdat we vinden dat er geen vocht na een regenbui in de display mag komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stella Fietsen in Nunspeet over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Stella Fietsen in Nunspeet in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stella Fietsen in Nunspeet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stella Fietsen in Nunspeet

Heeft op 30 november 2016 om 09:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Brem,

Allereerst bieden wij u onze welgemeende excuses aan voor de gehele situatie.

Na aanleiding van uw klacht hebben wij telefonisch contact met u opgenomen.
Tijdens dit gesprek hebben wij deze uitvoerig besproken en zullen wij hier intern op doorgaan.

Wij gaan ervanuit uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost.

Met vriendelijke groet,

Bas Mostert
Klanttevredenheidsmanager

Alle klachten die gemeld zijn door H. Brem