Klacht: Vocht achter het glas

op 30 augustus 2018 over Zanussi in de categorie Electronica - Wasmachines

Contact gehad met zanussi want had al gezien dat het een verl voor komende klacht is .De oven is net 2 jaar oud valt dus net buiten de garantie.Werd mij
Verteld monteur kan komen .Wat hield dit in maximale kosten 185 euro.Als de monteur komt en ik laat het niet maken dan 90 euro voor rij koste.Nou ik vond dit te gek voor woorden .Ben naar bouwmarkt gegaan .Daar werd ik super geholpen .Heb daar Bidon silicone kit voor 300 gr zwart gekocht .Toen van binnen gekost en probleem is verholpen voor 8.95.

Door de kit van de bouwmarkt

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Zanussi over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Zanussi in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zanussi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zanussi

Heeft op 03 september 2018 om 14:09 geantwoord

Goedemiddag,

Vervelend om te horen dat u problemen heeft gehad met uw oven. Ik zie dat u het probleem zelf al heeft opgelost. Mochten wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen dan kunt u ons bereiken op 0172 - 468 300.

Anjuli
Zanussi Webcare

Informatie over onze producten en veel gestelde vragen vindt u op:

http:www.aeg.nl

http:www.electrolux.nl

http:www.zanussi.nl
We zijn overigens ook te vinden op Facebook en Twitter. Daar ontvangt u doorgaans sneller een antwoord op uw vraag

Heeft op 03 september 2018 om 14:30 geantwoord

Sorry dat jullie slechte oplossingen hebben en wij zelf betere kan ik niks aan doen.Voor ons nooit geen Zanusdi meer!!!! Want oplossingen hebben jullie alleen in veel euro,s.

Alle klachten die gemeld zijn door Geen zanussi meer