Klacht: Service???

op 30 augustus 2019 over VMG Fietshuis in de categorie Fietsmerken, Servicediensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

VMG Fietshuis Veldhoven, voor al uw fietsen en service…..
of toch niet?
2 Maanden geleden een afspraak gemaakt voor onze bakfiets.
De opdracht was een peuterschaal laten bevestigen.
Omdat het hartje zomer was, begreep ik de 2 maanden volledig.
Vandaag (30aug) een snipperdag genomen, en de fiets netjes op tijd
gebracht. Nog een keer goed alles doorgesproken (welke kant, boren mag etc).
Vanmiddag toch maar eens bellen, 15.15u “We bellen voor 16uur hoelaat
die klaar is meneer”….. Nou prima afwachten dus….
Inmiddels 17.30u en nog niks gehoord.. Winkel sluit om 18u dus toch maar even daarheen.

We gaan hem even pakken (buiten op de binnenplaats) en jawel
daar is de bakfiets maar zonder stoeltje erin. “We hebben er naar gekeken maar
moeilijk, en weten niet precies en ditjes en datjes..” Op google ingetoetst en jawel
hoor vele filmpjes…. (Deskundig???) Dan zeggen ze “ja sorry we hebben er niet naar gekeken,
dus heeft die de hele dag buiten gestaan”. (Liegen???) Dus service van VMG ho maar!!!!!

Onderhoudsbeurtjes gaan we wel naar een ECHTE fietsenmaker!!!!

Een oplossing hadden ze niet echt, enigste wat de fietsenmaker en bedrijfsleider
kon zeggen tegen ons was “tja sorry voor het ongemak en heel vervelend”.

Overweegt u of iemand in uw familie of kennissen kring een nieuwe of tweedehands
fiets te kopen bij VMG, doe het niet !!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

Als zij gewoon hadden gezegd, sorry geen tijd gehad of het is te moeilijk prima.... maar niet mensen voorliegen !!! Zeggen dat ze hebben gekeken en niets aan gedaan.....

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over VMG Fietshuis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door henmat