Klacht: vluchtvertraging

op 04 augustus 2017 over Royal Air Maroc in de categorie Vliegmaatschappij

Op 4 augustus een dag voor mijn vlucht zal vertrekken, krijg ik een sms dat er een tussenstop zal plaatsvinden op het vliegveld in Oujda (OUD airport), omdat er passagiers opgehaald moeten worden. Hierdoor zal ik bijna 2 uur later pas aankomen in Tangier. De vluchten met een overstap, zijn vaak goedkoper, hier wouden we geen gebruik van maken. Ik heb bewust een directe vlucht geboekt. Een dag later vliegen is voor ons geen optie gezien we hotel en vervoer al betaald hebben. Nu we 2 uur later aankomen, komen er voor ons extra zorgen/kosten bij, omdat we onze auto niet op tijd kunnen ophalen en niet op tijd bij het hotel zijn om in te checken (beide dingen moeten namelijk voor 12 uur gebeuren). Wij vinden de manier van handelen en het telefonisch contact wat we hebben gehad met de maatschappij niet kunnen en verre van klantvriendelijk en dat is nog zacht uitgedrukt. Graag zien we een compensatie tegemoet voor deze wijziging die buiten ons omgaat.

Als we een compensatie tegemoet zien.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Royal Air Maroc

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Royal Air Maroc nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door klachtttt