Klacht: Vluchtverandering

op 06 juli 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Wij zijn een jong koppel dat voor het eerst op reis gaan met Corendon. We gaan naar Spanje en vliegen van Brussel naar Faro. Wij hadden niet veel keuze om op reis te gaan omdat mijn vriend maar 2 weken verlof heeft in de zomermaanden. Toch hadden we een goede reis gevonden. Ik ben iemand die ook kijkt naar de heen- en terugvluchten om te kijken of we niet 2 dagen missen, anders zou ik dit nooit boeken opdt ik dit zonde van het geld vind. We zouden dus 15/7 vertrekken op 5:55 in de ochtend en 22/7 terugkomen om 9:00. Goed we zijn onze laatste dag wel kwijt, maar hebben wel nog volledig onze dag wanneer we vertrekken, dus we boekten.
We krijgen gisterenavond onze reisdocumenten met vliegtickets en ineens hebben we een middagvlucht… met een tussenlanding op Maastricht… Ook in het weerkomen.. Ik vond dit verschrikkelijk, zeker opdat we speciaal voor de ochtendvlucht de stap genomen hebben om het te boeken.
Ik belde naar corendon en kreeg het antwoord: juffrouw al onze vluchten zijn altijd onder voorbehoud en kunnen tot 2 dagen voor vertrek nog veranderen. Toen ik vroeg of het ook ineens kon dat er een tussenvlucht bijkwam, vond ze dit ook heel normaal. Ik benadrukte dat wat ze dan verkopen eigenlijk nooit 100% juist is en dat je door met Corendon te vliegen tot 2 dagen van je vakantie kan verliezen en dit bevestigde ze. Ik stond aan de grond genageld en weet niet wat te doen.

Ik had gedacht dat ze begrip zouden hebben en een deel van het geld teruggeven voor de dagen die we kwijt zijn. Maar aangezien dit vrij moeilijk is, had ik gehoopt dat ze zouden zeggen: jullie mogen een dag later afreizen wegens het veranderen van de uren. Dan had ik dat wel begrepen. Tenslotte kunnen er altijd dingen veranderen, maar zoals die mevrouw dat zei was dat bot en een vanzelfsprekendheid

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Liesa1994