Klacht: vluchttijden van beide vluchten veranderd van overdag naar ’s nachts

op 02 september 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

In juni hebben we bewust een reis naar Turkije geboekt met mooie vertrektijden: heen op 16 september om 14.30 uur, terug op 24 september om 16.00 uur.

Deze week de tickets gekregen en wat blijkt: Corendon heeft de vluchttijden veranderd naar 4 uur ‘nachts (heenreis) en 22:25 uur ’s avonds (terugreis). ‘k Heb ze gebeld en ze zeggen er niets aan te kunnen doen: de vlucht die we hadden geboekt is waarschijnlijk vervallen en samengevoegd met andere vluchten. En dat trouwens ook op de factuur staat dat vluchttijden onder voorbehoud zijn.

We hebben dit nog nooit meegemaakt bij andere reisorganisaties terwijl we zeer reislustig zijn. Ik krijg de stellige indruk dat Corendon klanten vaker lokt met mooie vluchttijden die niet bestaan en dus nooit worden uitgevoerd en ze niet waarmaakt.

Als ze vluchten moeten samenvoegen waarom dan niet de nachtvluchten schrappen en de dag vluchten handhaven?

De oorspronkelijke vluchttijden handhaven of uiterlijk 6 september de reis kosteloos kunnen annuleren zodat we nog met een andere organisatie iets kunnen boeken in dezelfde week met normale vluchttijden.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A Sleurink