Klacht: vlucht zonder reden last minute geannuleerd door expedia

op 08 augustus 2017 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 dagen voor de vlucht datum is de vlucht reservering naar zuid amerika door expedia geannuleerd zonder enige communicatie. Geen email niets.

Ik kom er net achter bij het inchecken

Ik krijg mijn geld terug maar krijg geen reden te horen en als ik nu last minut opnieuw vlucht moet boeken kost het me honderden euros extra

Gewenste Oplossing:

Reservering van een vlucht geeft je blijkbaar totaal geen zekerheid
Geen communicatie bij annuleren
Geen opgaaf van goede reden bij bellen en vragen om informatie
Geen nederlands telefoon nummer om te bellen
Na 20 minuten met 1 medewerker aan de telefoon te hebben gehangen, doorverbonden bij de helpdesk zonder aankondiging. Zonder doorgave van details naar de andere medewerker over waarom ik bel etc.
Gewoon opnieuw, Hello this is ... speaking. Kun je het verhaal opnieuw doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door curvers