Klacht: Vlucht vertraging / slechte service ter plekke

op 03 juli 2012 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Vlucht van 19/06 PC 284 vertraagd met maar liefst 12 uur.
Reisgezelschap bestond uit 6 volwassenen, 2 kinderen en 1 baby. In tussentijd veel onduidelijkheid, wanneer wel / niet gevlogen zou worden. Tussentijdse statussen bleven veranderen meer info na een uur, 2 uur etc. Nieuwe vlucht vertrek 0.45, 01.45, uiteindelijk 03.20 gaan vliegen.Op locatie Corendon vertegenwoordiger moeilijk te bereiken. Ook geen klachtenformulier ontvangen..moest het maar in NL gaan proberen want op locatie vrijwel geen toezeggingen oplossingen mogelijk.

Vergoeding van evenredig deel(geldbedrag of in vorm van waardebon) van de reissom voor het missen van bijna een dag ivm vermoeidheid van reisgezelschap met name de 2 kinderen en baby.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 24 augustus 2012 om 17:15 geantwoord

Geachte heer / mevrouw,

Er is inmiddels een inhoudelijke reactie naar de klant verstuurd.

Corendon Webcare

Reactie van de melder van de klacht R. Lans

5 jaren geleden - Na ruim 2 maanden een brief ontvangen met de opsomming van het gebeuren. Er wordt echter niet gesproken over slechte communicatie en service zowel op Schiphol alszijnde op bestemming. Ik wordt verwezen naar annuleringsverzekering omdat vertraging meer dan 8 uur heeft geduurd. Dit "advies" wat overigens niets garandeerd had mijn inziens veel eerder gegeven kunnen worden. Dit was laatste keer voor mij met Corendon. Veel succes "aspirant" klanten van Corendon, dat jullie probleemloos je vakantie kunnen ervaren.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Corendon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door R. Lans