Klacht: Vlucht vertraging e.d

op 07 augustus 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vriend en zijn 3 kinderen zouden op 2-8 jl vertrekken om 18.00u. Bij aankomst op schiphol stond er ineens dat ze pas om 23.55 gingen vliegen! Sta je dan met je 3 kids van 5, 7 en 12. Info gevraagd bij de balie: technisch probleem…jaja. Je krijgt vouchers mee van 15 p.p om te eten, en je mag je koffers inchecken. We heben dat gedaan en besloten om naar huis te rijden met 3 teleurgestelde kinderen.

Eenmaal aangekomen op vakantiebestemming stonden ze niet op de lijst! Weer bijna 2 uur wachten, ze kregen als laatste een kamer. Nou ja…kamer: een bunker zonder airco met een klein raampje en geen balkon met zeezicht zoals beloofd. Twee dagen later weer verhuis naar een andere kamer.

Ze zouden maar 8 dagen op vakantie gaan, maar deze hele situatie heeft de sfeer enorm bederfd en ik vraag me af wat voor claim ik bij corendon neer kan leggen!

Gewenste Oplossing:

Als er een compenserende vergoeding neergelegd wordt door corendon waardoor zij misschien in Nederland nog een paar dagen weg kunnen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Robertkarsdorp