Klacht: Vlucht vertraging e.d

op 07 augustus 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Mijn vriend en zijn 3 kinderen zouden op 2-8 jl vertrekken om 18.00u. Bij aankomst op schiphol stond er ineens dat ze pas om 23.55 gingen vliegen! Sta je dan met je 3 kids van 5, 7 en 12. Info gevraagd bij de balie: technisch probleem…jaja. Je krijgt vouchers mee van 15 p.p om te eten, en je mag je koffers inchecken. We heben dat gedaan en besloten om naar huis te rijden met 3 teleurgestelde kinderen.

Eenmaal aangekomen op vakantiebestemming stonden ze niet op de lijst! Weer bijna 2 uur wachten, ze kregen als laatste een kamer. Nou ja…kamer: een bunker zonder airco met een klein raampje en geen balkon met zeezicht zoals beloofd. Twee dagen later weer verhuis naar een andere kamer.

Ze zouden maar 8 dagen op vakantie gaan, maar deze hele situatie heeft de sfeer enorm bederfd en ik vraag me af wat voor claim ik bij corendon neer kan leggen!

Als er een compenserende vergoeding neergelegd wordt door corendon waardoor zij misschien in Nederland nog een paar dagen weg kunnen.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Robertkarsdorp