Klacht: Vlucht veranderd

op 27 juli 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat wij betaald hebben is onze vlucht 3x veranderd. De eerste 2 keer was het nog redelijk. Nu 1 week vooraf belden ze op dat onze terug vlucht niet vol genoeg was en daarom veranderd word. Of 1 dag eerder vertrekken of 3 dagen. Helaas gaat dit niet ivm werk en de huisdieren. Sinds corendon het geld binnen heeft beginnen ze te ouwehoere!!

Gewenste Oplossing:

Als de vlucht tijden weer normaal worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nick90