Klacht: Vlucht van de reis behoorlijk veranderd

op 17 juli 2012 over Arke in de categorie Online Reisbureaus

wij ( 4 personen) hebben een reis naar Turkije voor 10 dagen geboekt via een reisbureau van Arke. Wij hebben een boeking gedaan met vroeg in de ochtend vliegen en dan rechtstreeks naar Bodrum en de terugreis om 20:00 uur s`avonds met een tussen landing in Antalya.
Na het ophalen van onze tickets hebben wij bekeken of de tijden kloppen met onze schipholparking. Dit bleek totaal niet het geval te zijn. Wij gaan nu 15:00 in de middag weg vanaf schiphol en hebben een tussen landing in Antalya en de terugreis is om 19:00

Ik vind niet dat dit zomaar kan. Wij hebben met rede voor een tussenlanding op de terugreis gekozen en niet op de heenreis. Dit is omdat 2 personen extreem gevoelige oren hebben. waarvan 1 persoon die vaker een tussenlanding heeft moeten maken een oorontsteking hierdoor heeft gekregen. En op vakantie heb je geen zin om ziek te zijn lijkt mij.
Ook vind ik het jammer dat van onze 10 daagse reis nu er nog maar 9 over blijven want als je om 22:00 land moet je nog koffers, visum en met de transfer naar het hotel. dus dan ben je 00:00 bij het hotel. Dus daar gaat dag 1 al.

En dan nog wat over het personeel van het reisbureau moeten zij niet melden dat de reistijden veranderd zijn? Het lijkt me niet dat het personeel even de papieren laat zien en dat je kan zien dat alles er in zit en niet op de hoogte ben van de veranderingen?Ik kan mij niet voorstellen dat dit bedoeling van Arke is.

Een andere vlucht die rechtstreeks gaat en als het mogelijk is een betere tijd.

En mocht dat niet meer lukken compenstatie voor de eerste verloren dag en mogelijk voor de dagen dat er ziek in bed gelegen wordt en er niet van de welverdiende vakantie genoten kan worden.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arke in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arke een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arke

Heeft op 19 juli 2012 om 08:48 geantwoord

Wij hebben op 19 juli een schriftelijke reactie verstuurd naar de klant. Arke, Afdeling Klantenservice

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Arke beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door MWSM