Klacht: Vlucht gemist

op 17 augustus 2016 over Royal Air Maroc in de categorie Vliegmaatschappij

Beste, ben zeer teleurgesteld in jullie maatschapij. Na gisteren neem ik dit maatschapij nooit meer en mijn familie ook na mij verhaal. onrespectvol en Hartloos noem ik dit!
Gisteren had ik een vlucht van nador naar brussel de vlucht was om 8u ik kwam daar aan om 7u ik kom normaal gezien altijd vroeger maar ik kwam van hoceima en was iets mis met de auto maar dan nog op ticket staat 1u max ervoor zijn. Ben dus in luchthaven nador aangekomn en mocht niet meer inchekken bagage was gesloten maakte niet uit ik zei van ga ik wel zonder bagage moest die dag zowiso terug in belgie zijn moest die nacht nog gaan werken!! Maar walo ze hebben mij plaats overgekocht aan iemand anders schandalig! En d ergste van al het ticket was zo duur maar niet eens waard uren vertraging technish problemen hoe erg is dit wel??!! Ik moest dan helemaal terug naar hoceima en daar boeken 400€ extra bij vlucht was om 15u en om 14u waren nog volop mensn nog aan incheckn en dat kan weer wel. Wat een maatschapij ben maar voor weekje geweest en al duizend euro verlorn heen en weer en vliegtuig is niet eens 100% oke geld niet waard en zo teleurgesteld

Graag me
Vlucht van nador naar brussel die ze hebben overgekocht en niet meer in mocht terwijl ik nog een uur had graag die vlucht terug betale.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Royal Air Maroc

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Royal Air Maroc nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Khadija el kabir