Klacht: Vlucht geannuleerd.

op 08 mei 2020 over Vliegwinkel.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tijdens de Coronacrisis terugvlucht geannuleerd. Natuurlijk wilden we niet met heenvlucht mee, deze was trouwens zonder overleg veranderd.
Tot 2 keer aan toe mail gestuurd naar Vliegwinkel.
Geen respons.

Gewenste Oplossing:

Bij toekenning voucher.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vliegwinkel.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vliegwinkel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vliegwinkel.nl

Heeft op 13 mei 2020 om 10:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Minooshka,

Allereerst wil ik je vriendelijk bedanken voor het schrijven van dit bericht. Door het overweldigende aantal mails, hebben we helaas een achterstand opgelopen met het beantwoorden hiervan. Onze excuses hiervoor.

Schemawijzigingen zijn altijd afkomstig van de luchtvaartmaatschappij, dit ligt dus volledig buiten ons bereik. Helaas hebben wij geen mogelijkheid om een voucher uit te geven. De vluchten in jouw boeking zijn geannuleerd door de luchtvaartmaatschappij, hierom hebben wij inmiddels het restitutie proces voor je in gang gezet.

Zodra wij meer informatie ontvangen over de terugbetaling, houden wij jou per mail op de hoogte.

Met vriendelijke groet.

Cheaptickets Klantenservice
Tessa

Alle klachten die gemeld zijn door Minooshka