Klacht: vlucht geannuleerd

op 02 mei 2020 over Vliegwinkel.nl in de categorie Online Vliegtickets

mijn tickets uit manila geboekt op 24 maart werden binnen 36 uur weer geannuleerd achteraf bleek dat ze me een vlucht verkochten waarvan ze vantevoren al wisten dat hij niet zou vertrekken pure oplichting volgens mij.een email gehad van vliegwinkel dat ze het te druk hadden en daarna nooit meer iets van hen vernomen

als ik mijn geld terugkrijg

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vliegwinkel.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vliegwinkel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vliegwinkel.nl

Heeft op 18 mei 2020 om 13:38 geantwoord

Beste Andre,

Wat vervelend dat je geen reactie van ons hebt ontvangen. Onze excuses daarvoor.

Ik heb de boeking voor een vertrek op 27 maart 2020 voor 2 personen van Manila via Bahrain en Frankfurt naar Amsterdam nagekeken. De vluchten zijn niet geannuleerd. Alle vluchten zijn uitgevoerd zoals was geboekt.

Ik heb de voorwaarden van het ticket nagekeken. De luchtvaartmaatschappij biedt geen restitutie aan. Wijzigen is wel mogelijk tegen kosten. Via de e-mail kan je de nieuwe reisdata doorgeven. Wij kijken dan na wat de totale wijzigingskosten zijn.

Vliegwinkel Klantenservice
Taina

Heeft op 18 mei 2020 om 14:58 geantwoord

er wordt aangegeven dat de vluchten zijn uitgevoerd dit is niet waar ik kan wel de email doorsturen waarin de vlucht geanulleerd is.

Reactie van de melder van de klacht villanueva

3 maanden geleden - er wordt aangegeven dat de vlucht gewoon is uitgevoerd dit is absoluut niet waar en ik kan zo de email laten zien waarbij de vlucht is geannuleerd door gulf air

Alle klachten die gemeld zijn door villanueva