Klacht: Vlucht geannuleerd, 24 uur later pas naar NL gevlogen

op 02 oktober 2017 over Royal Air Maroc in de categorie Vliegmaatschappij

Mijn ouders zouden zaterdag 23 september terug vliegen naar NL vanuit Oujda met een tussenstop in Casablanca. Op het vliegveld een uur voor vertrek kregen ze te horen dat de vlucht naar Casa niet zou vertrekken, met gevolg dat ze de volgende overstap in Casa naar Amsterdam niet zouden redden. Ze zijn rond 12 uur naar Casa gevlogen en hebben daar moeten overnachten tot de volgende dag. Smiddags zijn zij dus pas terug gevlogen. Ik heb verschillende pogingen gedaan om contact te maken met de klanten”service” van royal air maroc. Maar niemand die mij duidelijkheid kon geven of kon helpen. De manier van communicatie van royal air maroc is zo niet respectvol. Mijn ouders zijn ook niet respectvol behandeld op het vliegveld van Oujda en Casa, niemand kon hen duidelijkheid geven. Het is voor oudere mensen heel vervelend om zo lang te moeten wachten en in onzekerheid te zitten, daar was geen begrip voor. Elk jaar vliegen wij met royal air maroc, en elk jaar is er wel weer iets. Dit jaar was wel de druppel die de emmer deed overlopen. Mijn ouders willen niet meer vliegen met deze maatschappij. Vroeger was alles nog netjes en goed geregeld, jammer dat mensen zoveel geld moeten betalen voor weinig tot geel service. Ik zou graag willen dat dit serieus word opgepakt en dat hier echt iets aan gedaan word.
Een vorm van een tegemoetkoming zou heel erg gewaardeerd worden.

Als dit soort problemen serieuzer opgepakt zouden worden, de klanten"service" beter getraind zou worden en de mensen leren hoe ze met klanten moeten spreken. Geldt ook voor de mensen op de luchthaven in Oujda en Casa.
Een vorm van recept en een tegemoetkoming zou erg gewaardeerd worden.

Mijn vader heeft meerdere telefoontjes moeten plegen met zijn Nederlandse telefoonabonnement. Dit is hoog in de kosten gelopen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Royal Air Maroc

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Royal Air Maroc nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fathia