Klacht: Vlucht geannuleerd

op 19 september 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Beste,

Gisteren vloog ik, normaal gezien, van de luchthaven van Gerona naar de luchthaven van Charleroi. Onze auto stond ook op een parking van de luchthaven. De vluchtnummer was FR 6903 en deze vertrok om 15u55.
Toen we om 13u30 aankwamen op de luchthaven van Gerona zagen we dat deze vlucht geannuleerd was. Ik ben me dan gaan bevragen bij Ryanair en ze zeiden dat er een vlucht vanuit Barcelona naar Zaventem ging. Maar we werden op stand-by gezet, dus zekerheid om die dag terug naar huis te komen was er niet.
We hebben dan zelf een andere vlucht opgezocht en kwamen uit bij de vlucht van de luchthaven van Barcelona naar de luchthaven van Eindhoven. Deze vlucht vertrok om 21u. We zijn ons gaan inchecken en nadien ben ik me gaan bevragen bij Ryanair op de luchthaven van Barcelona. De man achter de balie zei dat er een vlucht was naar Zaventem. Maar ondertussen had ik mijn tickets al om naar Eindhoven te gaan. Ik vind dat ze dit eerder mochten laten weten. Ook hebben we pas om 17u40 een mail gehad dat de vlucht geannuleerd was. Terwijl onze vlucht om 15u55 was.
SCHANDALIG IS DIT!

Op voorhand alles laten weten ipv 2u na de vlucht p

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elke Lowet